ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я

     Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня. Дата святкування Всесвітнього дня здоров'я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Профілактика та увага до нашого власного здоров'я - є основною метою проведення в цей день акцій та заходів.

Багато з нас вважає: "Буде здоров'я - решта все, додасться". І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Чи будемо ми здорові, значною мірою залежить від нас. Дослідження вчених підтверджують, що серед чинників, від яких залежить здоров'я людини близько 50% припадає на спосіб життя людини, її ставлення до самої себе. Отже, наше життя в наших руках.
В підлітковому клубі "Патріот" бібліотекар Богдан Оксана провела бесіду про здоров'я для членів "Клубу теплих сердець": "Лікувальні властивості народної медицини"


Фото Оксаны Богдан.  Фото Оксаны Богдан.  Фото Оксаны Богдан. Фото Оксаны Богдан.  Фото Оксаны Богдан.
Фото Оксаны Богдан.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МИТРОПОЛИТ УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО - КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ

ТЕПЛИЙ ТАЛАНТ СТЕПАНА ВАСИЛЬЧЕНКА