ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я

Фото


     Здоров’я людини – це найцінніше, що є у нього. Ніщо не може зрівнятися з ним: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Це справжня коштовність, подарована нам природою. Чоловік зобов’язаний берегти своє здоров’я змолоду, адже саме здорова людина формує сильну націю.
     Кожен рік у всьому світі святкують Всесвітній день здоров’я. В цей день традиційно обговорюються найгостріші проблеми охорони здоров’я, що стоять сьогодні перед людством, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя і приділяти більше уваги профілактиці захворювань. Міжнародний день здоров’я в 2016 році буде відзначатися 7 квітня.
   За останнє століття люди стали значно здоровіше, збільшилася середня тривалість життя, відступили багато хвороби. Багато в чому цим ми зобов’язані медичним працівникам, які своєю важкою щоденною працею допомагають нам зберегти здоров’я.

ІСТОРІЯ
    У далекому 1948 році була заснована Всесвітня організація охорони здоров’я. Це сталося 7 квітня. Тому в цей день відзначається Всесвітній день здоров’я. Так що ви можете не питати, коли відзначається це свято – кожен рік він припадає на один і той же день. 
  Всесвітня організація охорони здоров’я входить в особливу групу при ООН, розташована вона в швейцарській Женеві. З ініціативи цієї організації приймаються дійсно найважливіші рішення. Так, наприклад, в 2000 році на асамблеї ООН була прийнята Декларація тисячоліття, в якій найбільші держави світу взяли на себе відповідальність до 2015 року значно зменшити дитячу смертність у світі, спрямувати більше ресурсів на боротьбу зі Снідом, сприяти доступності лікарських препаратів.
    Багато часу пройшло з моменту виникнення Всесвітньої організації охорони здоров’я. З тих пір членами цієї організації стали кілька сотень держав. Фахівці ВООЗ займаються боротьбою з небезпечними захворюваннями у глобальному масштабі, допомагають країнам третього світу боротися з епідеміями, активно займаються науковою та просвітницькою роботою. Щорічний день здоров’я необхідний саме для просвітницької роботи, адже стан організму кожної людини багато в чому залежить від його самого.  
    В бібліотеці - філіалі № 4 КЗ "ЦБС" на протязі дня демонструвалася слайд - лекція 
"ЗДОРОВА СІМ'Я - ЗДОРОВА ДЕРЖАВА", а також була організована книжкова виставка:
 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МИТРОПОЛИТ УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО - КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ

ТЕПЛИЙ ТАЛАНТ СТЕПАНА ВАСИЛЬЧЕНКА